Alıntı:
İlk gönderen: Mezarkabul
Bana göre birinci sezona göre daha iyi idi. Yine de tatmin edici değildi maalesef...
|
witcher oynayan da okuyanda bu dizi ile pek tatmin olamıyor malesef. ama Geralt karakterine can veren aktör sevgili Henry bey, bu işi fazlasıyla özenli yapıyor buna eminim, bi roportajında dizi çekimleri sırasında bazı düzeltmeler ve müdahaler de bulunuyormuş, hikayeye ve karakterlere bağlı kalınması açısından..