Alıntı:
İlk gönderen: Keysi
Yasak Elma'ya kim oy verdi.  Eşim de kaçırmadan izliyor, artık dizi değil komedi şov olarak izliyor. Baya da gülüyor.
Ben Yargı diyorum. 
|
Ben verdim. Ben de eş durumundan izliyorum ama sadece özet kısmını... Ben yerli tv dizisi izlemiyorum @
Farkedmez gibi... Yasak Elma rast geldiğinde beni eğlendiren bir dizi ama her hafta 3 saatimi bu diziye ayırmam.