Tekil Mesaj gösterimi
Eski 26 Ocak 2022, 20:41   #1
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Üflesen, nefesine takılsak..

Üflesen, nefesine takılsak..

Bakışlarıma mil çekildi senden sonra,

Dilimi kestiler, parmaklarımdan döküldü sözcüklerim..

İstanbul olamadı mesela kimse bana..

Şehrimdeki mavi Kız Kulesi gibi değil artık..

Kimse gecenin karanlığında göz kırpmıyor,

Korumuyor kimse beni buralarda..

Sesini inatla söküp atmaya çalışsam da kulaklarımdan,

İtinayla gelip sızıyorsun içime bir şekilde..

Kader mi denmeli adına seçim mi bilemedim..?

Cismini sarıp sarmalayıp kaldırsam da tozlu rafların ardına,

Gözlerimden silip iz bırakmamaya çalışsam da,

Sen ve sana dair herşey olduğu gibi karşımda..

İstanbul ol bana dedim,

İstanbul'u getir..!

Bırak imla hatalarım kalsın kelimelerin arasında,

Anlam kayması yaşayalım..

Tüm sessiz harflerim erozyona uğrasın seni anlatırken,

Utansın..!

Senin için bir araya gelemeyen tüm harflerim utansın..

Cümle sonlarında sevişmeyi bıraktı imgelerim,

Şimdi tüm noktalarını üzerime alınabilir miyim..?

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..