Cevap: Corona Virüs Olsaydiniz ilk Kime Bulasirdiniz .
güzel bi konu başlağı =))
ufak bi edit yapmak istemekteyim, affına sığınarak.
öldürücü bi korona virüs olmak isterdim ve kim olduğu belli yani çevremdekiler bilir de burada yazmak ıstemiyorum.
kurtulamadık çünkü bi ondan

:asabi: it is not my cup of tea
|