Hiçbir şey yolunda gitmese de bir gram umudum olmasa da hayatım mükemmelmiş gibi ağzım yırtılana kadar gülüyorum her şeye. Ben iflah olmam arkadaşlar. memo`0811İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.