Cevap: Ücretsiz 3 Adet Fidan Sahiplenme ( Forumel Sosyal Farkındalık )
Ben sırf arkasında akp var diye fidan sahiplenmeyi istemiyorum.
Ormanlar yandığında neler yaptıklarını da gördük.
Arazi orman katili hepsi. Bizim adımıza fidan dikilse ne olacak ki.
Büyüyüp ağaç olduğunda kendi adamlarına peşkeş çekip avmdir bilmem ne yaparlar.
|