Ne güzel şeysin sen.
Ahh Aşk...
Ne güzel şeysin sen.
Kış ortasında baharı yaşatıyorsun.
Kapanmaz denilen yaraları sarıyorsun / Merhem oluyorsun.
Tam bitti artık denilen yerde yine,yenideleri filizlendiriyorsun.
Yemyeşil oluyor dünya bazen de toz pembe seninle.
Hatta hatta rengarenk oluveriyor günler geceler seninle.
Gökkuşagını bile kıskandırıyorsun güzelliğinle ...
A h A ş k Ah
Ne güzel bişeysin sen...