Cevap: Bayanlar Haftalık Kac Kez Makyaj Yapar.
Makyaj yapabilmek bir sanat bence. Cildini, yüz hatlarını tanımadan makyaj yapmak boya küpüne girmek gibidir. Az ve öz makyaj ise yüze canlılık katar.
Haftada 2 kez arkadaşlarımla buluştuğumda yaparım. Allık, eyeliner kullanmasını severim.
|