![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
“Deniz”de Yangın
Hayatın inişli çıkışlı olduğunu hep söylemişlerdir. Fakat insan denen varlık bir konuda tecrübe edinmeden bunu çok nadiren anlar. Yaşaması, görmesi lazım ki anlayabilsin. Kendi kendine kanıtlasın. Daha öncelerde sanırım yıl 2015 olduğunda sevdiğim bir arkadaşıma gülsene hadi demiştim “şimdi güleceğim ama fazla sürmeyecek” diye cevaplamıştı. “Pek uzun sürmüyor, aynı mutluluk gibi” diye de eklemişti. Anlatmak istediği şey, sevincin ve durgunluğun bir birini tamamlamasıydı. Sürekli gülemezsiniz, sürekli sevinçli olamazsınız. Ancak bir sorun var, sürekli durgun, mutsuz ve ümitsiz olabilirsiniz. İnsan kötülüğe, negatif şeylere daha eğilimlidir. En iyi aşkın en çok acı veren aşk olması da bir birini tamamlaması gerektiğindendir. Çok sevmeyin demiyorum, diyemem de ancak olabileceklere katlanabilmeniz lazım. İnişli çıkışlı hayattı öğrenmem zaman aldı. Bir zamanlar hep mutluyken, üniversite yıllarından umutsuzluk ve mutsuzluk başladı. Bir ara yeniden değişti bu durum ve sonra yinelendi. Başa sarıp durdum hep. Üniversite bitti ve hala devam ediyor. Kendimi dengede tutamıyorum. Ancak en azından mutsuzluktan durgunluk durumuna getirebiliyorum kendimi. Bu da bir ilerlemedir. Boşluk, yokluk, hevessizlik. Üniversite yıllarına kadar çekindiğim şeyler vardı. Korktuğum değil sadece çekindiğim çünkü korktuğum şeyler olmadı nerdeyse. Neyse. Bunlara yalnız kalmak, karanlıkta uzun süre kalmak. Issız bir yerde tek başına yürümek. Veya neresi olursa olsun yalnız yürümek. En çok da deniz kenarında durmak çekindiğim şeydi. Çünkü deniz kenarında durup baktığımda karşımda uçsuz bucaksız deniz görünüyor sadece. Garip yalnızlık hissi yaşatıyor insana. Zamanla bunları sevmeye başladım. En çok da denizi… Birisi ise bana “zamanın en kötü şeyi insanların kendi içinde kaybolmasıdır” demişti. Doğru buluyorum bunu. Okyanus ortasında yanıp kül olan bir gemi misali… Nisan 2, 2019 |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|