![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Kamuran Akkor & Sagopa Kajmer - Bir Ateşe Attın Beni Şarkısı Puanla, Yorumla
Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. BİR ATEŞE ATTIN BENİ SAGOPA KAJMER #1 Öyle bir ateşe attın ki beni Bir çalı gibi yaşadım olanı biteni göz önü Yandı ki içim hem de sorma ne biçim işittim kalbimin son gücünü bitiren o sözü Geri kalan öfkesiyle saldırsa da alev o ateşin önüne geçip oldum bir dev Ya terk et beni ya da istediğimce sev Sendin bana ev şimdi gel ve gör o ev alev alev Gözlerinden sular getir Yangınlarıma yağmur indir Dengemi rehin aldın bu ne iştir Bitecekse bu ne saçma bir bitiştir Kolaysa buna beni alıştır Kalbimi yatıştır Kırılan eskisi gibi olmaz ama gayret et yapıştır Bana yazı getir bu ne kıştır Ateşle barıştır beni güneşle tanıştır SAGOPA KAJMER #2 Sağ çıktığım savaştan evime dönüyorum İçimde bir kaos var uyusun diye ninni okuyorum ama nafile Sakinliğimi eğitmeliyim demiri eritmeliyim Zor da olsa gerçek bu bilmeliyim Ben deliyim onlara göre gözleri perdeliyim Sen anlat bana sevgini ben gösterdiğine inanayım Senden uzak kendime yakın yeri bulmalıyım Hislerimi alıp gidiyorum bırak yakamı seni yakmalıyım saat dilimlerini dolanıyorum tek başıma Sözlerin üzerime yürüyor yine kabaca Katlanması zor dayanır mıyım acaba Boyumu aşıyor ama verdiğim çaba Beni senden araklamalıyım ya da yeni bir ben aramalıyım Başka çare yok dediler inat ettim bulmalıyım Dedim ya ölmeden önce çiçeklerimi sulamalıyım Hoşça kal! Seni benden uğurlamalıyım. KAMURAN AKKOR Diyorlar ki sen delisin, hiç bu kadar sevilir mi Değmeyecek biri için, gurur yere serilir mi Değmeyecek biri için, gurur yere serilir mi Bir ateşe attın beni, alev alev yaktın beni Bir ateşe attın beni, alev alev yaktın beni Değersiz mi benim aşkım, yalanlara kattın beni Değersiz mi benim aşkım, yalanlara kattın beni Dost üzülür, düşman güler, böyle derde gülünür mü Bilseydim hiç sever miydim aşkın sonu bilinir mi Umudumdun, dileğimdin, sen benim göz bebeğimdin Seni kimler değiştirdi, yüreğinden attın beni Seni kimler değiştirdi, yüreğinden attın beni Bir ateşe attın beni, alev alev yaktın beni Bir ateşe attın beni, alev alev yaktın beni Değersiz mi benim aşkım, yalanlara kattın beni Değersiz mi benim aşkım, yalanlara kattın beni Dost üzülür, düşman güler, böyle derde gülünür mü Bilseydim hiç sever miydim aşkın sonu bilinir mi Rap Sözler: Sagopa Kajmer Rap Bölümü Müzik: Sagopa Kajmer Söz: Ali Tekintüre Müzik: Özcan Ertok ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
Sevmedim
yok puan falan 0
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#4 |
|
Çevrimiçi
|
Sagopa’yı severim ama bunu pek beğenemedim. 5 olsun.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Arabesk beni tınısıyla bunaltıyor sevmiyorum.. Sadece rap söz bölümlerini aldım kendime... Az önce bu konuyu açıyordum konu önerme eklentisi işe yaradı .. Teşekkürler benzer konular eklentisi...
![]() Bana bahşedilenler size vereceğim sadakalardır.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Bizimle deyılsın
![]() Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor...
|
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Kamuran Akkor Şahane, rap hiç sevmem..
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#8 |
|
Çevrimiçi
|
Sözler: 9/10 Duygu: 9.5/10
Sagopa'nın yorumu ve yazımı: 9.5/10 Tekrar dinleme isteği: 10/10 (: 🖤 |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|