![]() |
|
||||||
| Magazin Haberleri En flaş gelişmelerin, güncel dedikoduların, magazin dünyasından son haberlerin paylaşıldığı bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Seren Serengil "Sarık takmak gerekiyor mu?"diye sordu,Meriç Erkan'dan cevap gecikmedi
Katıldığı evlilik programlarıyla tanınan ve sonrasında dine yönelen Meriç Erkan, adını Mahmut Erkan olarak değiştirdi. Söylemezsem Olmaz programına konuk olan Erkan, Seren Serengil'in sarık ve şalvarla ilgili sorularına cevap verdi. Kıyafet tercihlerini değiştirmesiyle ilgili konuşan Erkan, "Böyle giyinmek daha büyük sevap yaratıyor" dedi. Yıllar önce Ahu Tuğba ile aşk yaşayan ve sonrasında Esra Erol'un izdivaç programına çıkan Meriç Erkan, ilginç danslarıyla hafızalara kazınmıştı. Canlı yayınlardaki halleriyle tüm dikkatleri üzerine çeken ünlü isim, dine yönelerek tarzını değiştirdi. ADINI NEDEN DEĞİŞTİRDİĞİNİ ANLATTI Maneviyata yönelen Meriç Erkan, giyim tarzını değiştirip sarık takmaya başladı. Erkan, Meriç olan adını da Mahmut olarak değiştirdi. Canlı yayında ismini değiştirme hikayesini anlatırken "Peygamber efendimizin 4 adından biri Mahmut'tur. Bir de benim Aziz Mahmud Hüdayi'ye ayrı bir gönül bağım vardır. Benim manevi bir yolculuğum olmuştu. Ben peygamberimizin isimlerinden birini almak istedim. Kuran'dan bir ismim olsun istedim. " dedi. ![]() Seren Serengil'in sorularını cevaplayan Meriç, "Günahkar hareketlerim doğru değilmiş. O zaman dans ediyordunuz. Dans etmek günah mı?" demesi üzerine "Ortama gidiyorduk. Uygun değildi. Ortam rabbimin istemediği ortamlar. İslamiyete aykırı" karşılığını verdi. ![]() "SARIK VE ŞALVAR GİYİNCE SEVAPLAR KATLANIYOR" Meriç, Serengil'in "Kafanızdaki sarık mı? Ben dini bütün olmak istedim dinimin şartlarını uygulamak istiyorum bunun için illa adımı değiştirmem, erkek olduğunda sarık takmak gerekiyor mu? Neden böyle?" sorusu üzerine de sözlerine şöyle devam etti: "Bunu takmıyor birisi ibadetini yapıyor rabbim onu alır cennetine. Böyle giyinmek daha büyük sevap yaratıyor. Şimdi peygamber efendimize benzeme konusunda... Benim şu bastonumdan tutun sarığıma, kıyafetime kadar peygamber efendimize benzediğimiz zaman biz yaptığımız ibadetlerimizden kat be kat fazla sevabını alıyoruz. Ben daha önce çok kötü bir hayat yaşadığıma inandığım için şimdi katlayarak yapıyorum." ![]() Kaynak: Söylemezsem Olmaz |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
yorum yapmıyım ağır olacak, sildim yazdıklarımı
![]() :asabi: it is not my cup of tea
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Baktı hiç bir yerde ekmek yok. Cemaatlere takılayım dedi. Kıyafetle sevap olmaz, davranışlarla olur.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Oldu paşam.
Bir gidin işinize. Sevap point kasarken ben ![]() .
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. . Konu Leydihan tarafından (12 Nisan 2022 Saat 15:24 ) değiştirilmiştir. Sebep: Küfür yasak |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Ayy ıgrenc
![]() This ain’t no ordinary feeling
You are the only thing that I believe in.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Gündeme gelmek için yapıyorlar.
![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Ahuuuuu diye bağırmıyor muydu daha bu düne kadar, bir de stir me up dansını hatırlıyorum sanki.
![]() Acı biberler sür dilime, dudaklarıma.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Bu yobazlar da süper mario gibi. Puan toplamak level atlamak için yapmadıkları dansözlük yok. Sevap pointçi hepsi.
İnanan bunu da yapar. Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. . |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Böyle uydurma hadisler ortalıkta gezerken; hadise güvenilmez artık. Allah'ın emir ve yasaklarında mantık vardır. Kertenkele öldürmenin bir mantığı yok. Zararlı bir hayvan bile değil. Saçmalığın daniskası... Böyle şarlatanlar yüzünden ateizm arttı.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#10 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Buhari ve Müslim hadisleri hakkında şirke girdiğini söylemiştim de, din konularda çok bilgili bir büyüğümüz,'şirk olup olmaması muğlaktır ve çok su götürür, İslam'ı sadece Kuran-ı Kerim'le değerlendirilmemesi gerektiğini söylemişti. |
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|