![]() |
|
||||||
| Magazin Haberleri En flaş gelişmelerin, güncel dedikoduların, magazin dünyasından son haberlerin paylaşıldığı bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Coşkun Sabah: Sosyal medyadaki kara cahiller umurumda değil
Şarkıcı Coşkun Sabah, Etiler'de bir restoranda düzenlenen basın toplantısıyla hayatını anlatan kitabın tanıtımını yaptı. ![]() "Evliliklerde 20 yıldan sonra eşinizle hala kızı, teyze kızı gibi oluyorsunuz" sözleriyle tepki çeken Coşkun Sabah, "Sosyal medyadaki birtakım cahil, hem de kara cahil kişiler anlayamadılar" dediler. Şarkıcı Coşkun Sabah, Etiler'de bir restoranda düzenlenen basın toplantısıyla hayatını anlatan kitabın tanıtımını yaptı. Kitapla ilgili “51 yıllık bir hikaye bu aslında. Sıfırdan gelen bir adamın çay bahçesinden, düğün salonundan geçip Coşkun Sabah olmasına kadar gelen bir hikaye. Kitapta çok can alıcı dönüm noktaları var. 41 yıllık şarkıcılık hikayem var. 10 yıllık sahnelerdeki ud sanatçısı geçmişimi de katarsak 51 yıllık bir sanat hayatı ve yaşadıklarım var” dedi. Şarkıcı, aşk yaşadığı kadınların kitapta yer alıp almadığı ile ilgili soruya, “Yaşadığım aşkları kendime sakladım. Çünkü o kadınların çoğu bugün evli ve çocuk sahibiler. Onlara karşı haksızlık ve saygısızlık yapmak istemedim, anlatmadım” yanıtını verdi. "Hiç umurumda değil" Milliyet gazetesinden Mesut Yılmaz'ın haberine göre; evlilik üzerine söylediği sözlerin büyük yankı uyandırdığı hatırlatılan sanatçı, "Evliliklerde 20 yıldan sonra eşinizle hala kızı, teyze kızı gibi oluyorsunuz sözlerimi sosyal medyadaki birtakım cahil, hem de kara cahil kişiler anlayamadılar. Onlar hiç umurumda değil" dedi. "Ne anlattığının farkında bile değiller" Sabah, "Belden aşağı vurmaya çalışıyorlar, hazırda bekliyorlar. Onları hiç umursamıyorum. Ne anlattığının farkında bile değiller. 'Evlilik aşkı öldürüyor' kelimesinin başka bir izahıydı bu. Aşkı ölmeyen yaşlı insanlar görüyorum müthiş duygulanıyorum" açıklamasını yaptı. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Evlilik aşkı öldürdüğünü söyleyen bir tane kadın görmedim
sanatçı olsun olmasın hep erkekler bu düşüncede. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|