Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Yaşam > Garip ve İlginç Konular

Garip ve İlginç Konular İlgi çekici gelen konuları burada paylaşabilirsiniz.


Insan ve Seytan

İlgi çekici gelen konuları burada paylaşabilirsiniz.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Insan ve Seytan
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
344

Kullanıcı Etiket Listesi

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 01 Ekim 2020, 13:40   #1
Çevrimdışı
Lilith
Lilith - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Insan ve Seytan

Insan ve Seytan




Gaye, Allah rızasını kazanmak ise; zikri iyi anlamak lazım. Yapılan zikir ile “ben buradayım” diye kendini fark ettirirsin. Rabbim de meleklere “bu kulumun sıkıntılarını kaldırın, koruyun” emrini verir. Ama gaye, “uçmak, tayy-i mekân, rüyada ölmüş kişiyi bulup Cennet, Cehennem hakkında bilgi edineyim” ise ya da “Hızır’ı göreyim, Peygamber’i göreyim, şeyhimi göreyim. Bana biraz bilgi versinler.” diye zikir yaparsan, şimdi hapı yuttun!!

Şeytan; işte o zaman beynine sinyali (vesvese) gönderir. Sana beyaz sakallı Hızır olur, peygamber olur. Seni kendi boyutuna çeker orada seninle oynar.

İblis, Rabbimize ne demişti; Araf suresi 16 ve 17. ayetlerde:

قَالَ فَبِمَآ أَغْوَيْتَنِى لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَٰطَكَ ٱلْمُسْتَقِيمَ ثُمَّ لَءَاتِيَنَّهُم مِّنۢ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَٰنِهِمْ وَعَن شَمَآئِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَٰكِرِينَ

16. İblis dedi ki: “Öyle ise beni azdırmana karşılık, and içerim ki, BEN DE ONLARI SAPTIRMAK İÇİN SENİN DOĞRU YOLUNUN ÜSTÜNE OTURACAĞIM.”

17. “Sonra elbette onlara önlerinden, arkalarından, sağlarından, sollarından sokulacağım ve sen, onların çoklarını şükredenlerden bulmayacaksın!” dedi. (Araf 16-17)
Şeytan, Rabbimizden korkar. Hıristiyanların filmlerinde gösterdiği gibi meleklerle savaşamaz.
Melekleri bilir, kıyameti, ahireti bilir.

İNSANIN DÜŞMANIDIR.

إِنَّ ٱلشَّيْطَٰنَ كَانَ لِلْإِنسَٰنِ عَدُوًّا مُّبِينًا

“......Çünkü şeytan, insanın apaçık düşmanıdır.” (İsra 53)
Onun acıması yoktur. Cin orduları ile her an insanlara zarar verirler. Ya insanları birbirine öldürtecektir (Cinler bizim boyutumuza cisim olarak gelemezler.) ya da insanların inancı ile oynayacaktır.

Şeytan, insanın yaratılışından önce yaratılmış. Hz Âdem’in yaratılışını bizzat görmüş. Tüm insanlık tarihi hakkında bilgisi bulunmakta.

İnsanlara yüz milyarlarca çeşit tuzakları bulunan, halen altı milyar insana musallat olan, Rabbimizin yaratılış sistemi hakkında bilgisi olan, dünyaya gelen insan formundaki melekleri bilen, takip eden ve bunları taklit eden, UFO görüntüleri veren…

Geçmişte müneccimleri, büyücüleri, kralları kullanan, bunlarla Allah’ın (cc) dinini bozarak inanç sistemini tahrif eden, insanın fıtratını iyi bilen, inancını pagan inançları haline getiren, geçmişte bu kavimlerle oynayarak çeşitli efsaneler oluşturan, zamanımıza izler bıraktırarak bilim insanlarını kullanan…

Zaman gelip filanca kişinin ruh görüntüsünü oluşturan, zaman gelip reenkarnasyona inanan topluluklarda çocukların beynine sinyal vererek başkasının ruhu olduğuna inandıran, medyumları kullanarak insanları hipnotize eden, çeşitli görüntülerle onları aldatan…

İnsanların limine gözükerek onu “resul” olduğuna ikna ederek yeni din oluşturan, kimini Hızır olduğuna inandırarak kendi boyutunda gezdiren, iyiliği unutturan, ibadeti erteleten, dünyayı eğlence haline getirerek süsleyen ve aklımıza gelen tüm olumsuzluklarda hep parmağı olan bir varlık:

Şeytan!

İnsan, düşmanını iyi tanımalı. İnsan nefsi, Cennet’e göre yaratıldı. Bunu bilen bu varlık, Hz. Âdem ve eşini bulundukları Cennet’te ebedi kalacaklarını vaat ederek kandırdı. Bu yüzden, “Geçmişte yaşamış filan şeyh, filanca kutup Şeytan’a aldanmaz!” demek gülünç olur.

İbadetlerde Rabb’in rızası dışına çıkarak bir şeyler beklemek, yoldan çıkmak demektir. Hedef, Allah rızası olmalı. Gerisi, Rabbimiz’e kalmış.


 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 18:11.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum