Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Kafe > Forumel'de Neler Oldu?


08 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
08 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?
Konudaki Cevap Sayısı
32
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
531

Kullanıcı Etiket Listesi

32Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 09 Mart 2025, 00:48   #1
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan 08 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

08 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?



Evet bugün 8 mart cumartesi günü arkadaşlar. Bakalım forumumuzda bugün neler oldu.

Forumumuz rengarenk bir güne uyandı. Kadınlar günü sebebiyle bütün kadınlarımız haftanın üyesi oldu. Hepsine çok yakıştı yeni renkleri. Bir kez daha kadınlar gününüz kutlu olsun.

@Dea Dia ile başlayalım bugün. Yine her zaman ki gibi bana hakaret etti. Bir konuda "İSPİKÇİ" dedi. Kınıyorum. Aynı zamanda kendisi Instagram'da gördüğü her tarifi evde yapmaya çalışıyor ve genelde başarısız oluyor. Bence zirve bırakmalısın...

@Gece bugün yine forum için ne yaptı hiçbir şey Ama çocukken bilye oynamış bu beni çok şaşırttı. Bir konuda güzel düşünmüşsün diyerek beni övdü diğer konuda füze atarak günü tamamladı.

@Kartaliçe bugün çok aktifti. Aktif olduğu kadarda sakardı hakkını yemeyelim. Bacağım ağrıyor diye ağlarken, parmağını yaktı buda yetmezmiş gibi kolunu kapıya çarptı. Forum olarak uzun zamandır böyle zincirleme sakarlık görmemiştik. Geçmiş olsun diliyoruz kendisine.

@Kadın bugün çok aktif değildi. İftar için evde misafiri olabilir. Neyse konumuza gelelim. Sabah bizi nezaketli ilan edip haftanın üyesi olması konusunda teşekkür etti. Bu arada benzetmesi çok güzeldi. " Forumun tüm kadınlarına birer gül armağan edilmiş adeta."

@MaVi güne kadınlar gününü kutlayarak başladı. Arkasında Murat Övünç'e "Sende ağlarsan eger,halk ne yapsın." diyerek laf soktu. Ve sonra ortalardan kayboldu.

@Eylul güne "Dünyanın en güzel kadını, Kadınlar günün kutlu olsun" mesajıyla uyanmış. Daha sonra 14:32 gibi film izlemeye başladı. Ara ara foruma girip klasik son mesaj kimde kalacak konusunda ki inatçılığına devam etti. Eylul çocukken seksek oynamaya bayılırmış. Çirkin erkekleri çekici bulan Eylul, Kelime yarışmamızda yine emek göstermeden kafadan sallayarak 240 puanı alıp ortalardan kayboldu.

@Ayışığı için değişik bir şey yapacağım. Bütün mesajlarını sıralayacağım. Dikkatli bakın.

07:21 Bende - 08:56 Aldım - 09:02 Bende - 10:41 Bende. - 10:54 Bende - 11:02 - 11:12 - 11:54 Bende - 12:04 Yep - 12:22 Bende - 15:05 Bende - 16:42 Bende - 16:43 Cx bende. - 16:43 Dea Dia - 16:44 - 16:44 Bende kalsın .) - 16:57 - 17:25 18:22 - 18:24 Bende - 19:17

Bunun gibi 10 mesaj daha var hipnoz olduğum için devam edemedim. Bizi bu güzel yorumlardan mahrum etmediği için teşekkür ederiz

@ELeNa Kurucuya İsmi lazım değil @Dea Dia'a "Beni niye yapmadın haftanın üyesi adminim bizde kadınız değelmiyik" diyerek tepki gösterdi. "Bizim niye rankımız yok biz kadın değelmiyik BuRHaN" diyerek banada tepki gösterdi. Genel olarak tepkili bir gün geçirdi. 1 2 tarif paylaşıp günü tamamladı.

@GüL 11:22 günaydın diyerek foruma giriş yaptı. 11.48 gibi balkonda güneşlenmeye başladı. Daha sonra kendisine papatya hediye etti. Kelime bulmaca oyununda galibiyet yüzü göremeyen gül bir oyunda verdiği cevap ile harfler uyuşmuyordu beni hayal kırıklığına uğrattı.

Verdiği Cevap ;

Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.


@Madeleine kadınlar gününü kutladı. 12:21 gibi hazırlanıp çıktı. 22:02'de benim profilime girdi ve öylece kaldı.

@Lareine 10:09'da uyandım şimdi dedi ve bir daha haber alamadık.

@BeSte "Ayın en iyi avatarı benimmiş vay be " diyerek şaşkınlığını gizleyemedi. Bütün kadınların haftanın üyesi olma fikrini kendisi çok beğendi.

@MySeCReT " Para her erkeği güzelleştiri" diyerek iddialı bir cümle kurdu. 10:43 arabasını temizledi ve forumda oyunlarda boy gösterdi.

@Supervisor Apo güne şu mesaj ile başladı. "Günaydın. Taş çatlasın 1 saatlik uykuyla güne başladık bakalım neler olacak." Daha sonra @Lareina'ya "Saat 8 olmuş .Lareina hala yatıyor. Bir de bana diyordu." diyerek laf soktu. 15.33 gibi berberde görünen Apo daha sonra kayıplara karıştı.








 
Eski 09 Mart 2025, 00:51   #2
Çevrimiçi
Kartaliçe
Kartaliçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Ayrıca tırnağımda kırıldı çok mutsuzum :P
Emeğine sağlık
 
Eski 09 Mart 2025, 00:51   #3
Çevrimdışı
MySeCReT
MySeCReT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Şu senin dikkat edip detaylari yakalayislarin yokmu)

𝐀𝐫𝐤𝐚𝐦𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐨𝐧𝐮𝐬𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫ı𝐧 𝐡𝐚𝐲𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐢𝐦𝐳𝐚𝐦 𝐯𝐚𝐫.
 
Eski 09 Mart 2025, 00:52   #4
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: Kartaliçe İletiyi Görüntüle
Ayrıca tırnağımda kırıldı çok mutsuzum :P
Emeğine sağlık
Al işte bugün davul serenatı yok sana.

Alıntı:
İlk gönderen: MySeCReT İletiyi Görüntüle
Şu senin dikkat edip detaylari yakalayislarin yokmu)
Biraz yoruyor ama keyifli
 
Eski 09 Mart 2025, 00:53   #5
Çevrimiçi
GüL
GüL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Ah ahhhh ömrümü yedin sende @BuRHaN nnnnnnn
Kazanacam oyunu bekle sen bekle
Bugün güneşlenme günüm ve gezme günümdü
Çok birşey yapamadım bugün kısmet yarına
Yine harikasın emeğine sağlık


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 09 Mart 2025, 00:55   #6
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

@GüL kazan artık şu yarışmayı kır şu şeytanın bacağını
 
Eski 09 Mart 2025, 00:56   #7
Çevrimiçi
Eylul
Eylul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Hahaha emegine saglık ama ben varken kazanamaz kimse zor


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 09 Mart 2025, 00:57   #8
Çevrimiçi
GüL
GüL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: BuRHaN İletiyi Görüntüle
@GüL kazan artık şu yarışmayı kır şu şeytanın bacağını
Kazanacam elbet bir günnnnn


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 09 Mart 2025, 00:57   #9
Çevrimiçi
GüL
GüL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: Eylul İletiyi Görüntüle
Hahaha emegine saglık ama ben varken kazanamaz kimse zor
Al işte bak havalara bak havalara


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 09 Mart 2025, 00:57   #10
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: Eylul İletiyi Görüntüle
Hahaha emegine saglık ama ben varken kazanamaz kimse zor
Öyle bir soru soracağım ki hık diye kalacaksın
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 22:02.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum