Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Kafe > Forumel'de Neler Oldu?


07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?
Konudaki Cevap Sayısı
15
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
340

Kullanıcı Etiket Listesi

21Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 08 Mart 2025, 00:12   #1
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?


Eveet bugün 7 mart cuma günü arkadaşlar. Bakalım forumumuzda neler oldu.

@Gece ile başlayalım bugün. Kendisi bugün yine formundaydı. Güzel espriler yaptı neşesi yerindeydi. Forumda olmadığı kadar aktifti. Bana sürekli tükürdüğü " " için kendisine "Lama" dedim diye küsüp beni @Dea Dia'ya şikayet etti.

@Ayışığı Forumda yine çok aktifti. Son mesaj konusunda oldukça istekliydi. Bakalım kendisi 1000. mesajı atan üyemiz olabilecek mi? Bir konuda "Özgür hissetmek ruha şifa." diyerek duygularımıza tercüman oldum.

@Eylul Bugün sabah saat 10:06'da Son mesaj kimde konusuna "Bende" diyerek foruma giriş yaptı. Daha sonra " Hala uykum var ama işimde var" diyerek ufak bir isyan etti. Daha sonra şans kurabiyesini kırdı bir aşk müjdesi aldı. ""Mutlu olacağın bir ilişkiye bu günlerde başlayacaksın..." Ama hoşuna gitmemiş olacak ki bu müjdeye dil çıkardı.

@Kadın'ın bugün büyük bir derdi vardı. Arabasını park edecek bir yer bulamadığı için isyan etti. Daha sonra yan masasında yemek yiyenlere çaktırmadan kulak verdiği için onların muhabbeti hoşuna gitmiş. Ve o masada olma isteğini şu sözler ile dile getirdi. "Yan masada o kadar güzel muhabbet dönüyor ki; aşırı derecede içlerinde olasım geldi."

@Kartaliçe Foruma direk şans kurabiyesini kırarak girdi. "Köşeyi dönerken dikkat et..." mesajını alan Kartaliçe yine atarlı ve özlü bir söz ile cevap verdi. "En fazla düşeriz, ilk düşüşümüz değil" Daha sonra katalogdan sevgili bakmak istedi ama olmaz diyerek kendisini ikna ettim. Ama isteği bitmeyen Kartaliçe Bu gece sahurda ben ve davulumdan Batık Gemi eşliğinde bir serenat bekliyor...

@Arda kardeşim bir beyefendi bir centilmen erkek Ama bugün biraz bu son buldu. @Eylul'e Çikolatasının sonra parçasını vermemek için "ZIKKIM YE" dedi. Buna sinirlenen Eylul sen ye o zıkkımı diyerek tepkisini gösterdi. @GüL olaya dahil oldu ve boğazında kalsın emi diyerek tartışma dahil oldu. Umarım işin sonu tatlıya bağlanır

@GüL Bugün forumda oldukça aktifti. Yine güler yüzüyle herkese neşe saçtı. Bazen agresif bazen neşeli bir grafik çiziyor gül Bir konuda " Bir insan gıcıksa gıcıktır" diyerek isim vermeden laf soktu.

@Madeleine Stalker var imdat diyerek foruma giriş yaptı. Bu bir iftiraydı. Daha sonra klasik kendini övme moduna girdi. "Ben gibi hiçbir zararlı alışkanlığı olmayanlara da selam olsun. " diyerek dikkatleri üzerine çekmek istedi. Her hangi bir yeteneğim yok diyerek kendisi hakkında doğru bir eleştiri yaptı. Çok sevdiği hayran olduğu bir kişiye "Tanımıyorum ama iyidir heralde." diyerek trip atıp forumdan uzaklaştı.

@Dea Dia gece uyumayan Dia'nın sabah whatsapp mesajı ile uyandım. Forumda şunları şunları yaparız aklıma geldi diyerek mesajları sıralamış sıralamış. Henüz uyanamadığım ve kendime gelemediğim için mantıklı diyerek başımdan attım. Gidiyorum ben diyerek trip atıp 1 2 saat uyuyup uyanacağım dedi. Kendisi 10 saate yakın uyuyup orucu uykuya tutturdu. Bugün beni tehdit edip " Ümüğünü sıkarım dedi"

@ELeNa yine forumundaydı bugün. Elena'da beni kızılcık sopasıyla döverim diyerek tehdit etti. Bir konuda @Supervisor Cool üye diyerek şaşırtı. Daha sonra forumda bol bol konu açtı ve görevini tamamladı.

@Supervisor Apo bana üçkağıtçı dedi. Klasik Apo çamur at izi kalsın. @Madeleine'ye "Güzel güvenlik" videosu çek diyerek öneride bulundu. Bu videonun daha önce başkası tarafından çekildiğini duyunca hayal kırıklığına uğradı.

@MaVi "Bir yeşilaycı olarak,Yeşilay Haftası kutlu olsun..." diyerek yeşilay haftasını kutladı. Sonra şükür sebeplerinden birisinin ailesi olduğunu forumda paylaştı. Bir sinema eleştirmeni edasında "Rüzgara Bırak" filmini hiç beğenmediğini ve tavsiye etmediğini üyelerimize söyledi.

@MySeCReT bugün yine bütün günün son mesaj kimde konusunda geçirdi. Yeni kelime bulmacamızda 350 puan kazanarak rekor kırdı. Sohbet konusunda Eylul ve Ayışığı daha önceden tanıdığı kişiler çıkınca ufak bir şaşkınlık geçirdi.

@Lareina Çok tatlısınız FE yönetimi diyerek bizi övdü. Daha sonra çok uyudum diyerek bir paylaşım yaptım. Bir daha haber alamadık umarım sağlık sorunu iyidir

Bugünün sonuna geldik arkadaşlar. Yarın görüşmek üzere



 
Eski 08 Mart 2025, 00:15   #2
Çevrimiçi
Kartaliçe
Kartaliçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Yine objektiflerdeyiz dnjd
 
Eski 08 Mart 2025, 00:15   #3
Çevrimdışı
Mellifluous
Mellifluous - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Emeğine sağlık , valla dışarıda idim yoğundum bugün.

..

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 08 Mart 2025, 00:15   #4
Çevrimiçi
Eylul
Eylul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Cok iyi ya emeklerine sağlık


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 08 Mart 2025, 00:16   #5
Çevrimdışı
Arda
Arda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Burhan harikasın kardeşim emeğine sağlık haketmiştir dedimse sebepsiz degildir (:


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.




İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 08 Mart 2025, 00:16   #6
Çevrimiçi
Ayışığı
Ayışığı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Emeğine sağlık masum kalmışım bu gün. )
 
Eski 08 Mart 2025, 00:20   #7
Çevrimiçi
GüL
GüL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Emeğine sağlık @BuRHaN yine güldürdün bizi iyi ki varsın he


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 08 Mart 2025, 00:23   #8
Çevrimdışı
Kadın
Kadın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

@BuRHaN yaa valla senden korkulur. Tüm detaylara kadar da verilmez ki
Hiç usenmeden her gün bunları kaleme aldığın için seni kutluyorum.

Ve...
Cennet bazen bir tebessüme ilişir.
 
Eski 08 Mart 2025, 00:25   #9
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Arkadaşlar ben hiçbir şey yapmıyorum valla. Siz çok formunuzdasınız bende kaleme alıyorum Beğenmeniz çok sevindim teşekkür ederim güzel yorumlarınız için
 
Eski 08 Mart 2025, 00:32   #10
Çevrimdışı
Supervisor
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 07 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Sadece üçkağıtçı demedim severiz de dedim.

Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor...
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 17:42.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum