Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Sözlük

Forumel Sözlük Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük!


Forumel.com

Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük!



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Forumel.com
Konudaki Cevap Sayısı
58
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
27859

Kullanıcı Etiket Listesi

94Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 06 Ağustos 2024, 19:13   #51
Çevrimdışı
Salvo
Salvo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

Bir rivayete göre @Dea Dia hosting ve domainin süresini uzatırken 1 yıl yerine 10 yıl seçmiş, bu sebeple min. 2034 e kadar daha buradayız

" ...bir gün Tanrı olsanız da karşınızda eğilmem "
 
Eski 06 Ağustos 2024, 19:18   #52
Çevrimdışı
Asya
Asya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

Ben daha yeni geldim bana uyar gayette keyifli.
 
Eski 06 Ağustos 2024, 19:22   #53
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

10 yıl değil ama düzenli olarak her yıl uzatıyorum.
Ne güzel şeyler yazmışsınız mutlu oldum. Sizin varlığınız ve desteğinizle daha uzun yıllar devam ederiz inşallah. 4 yılda geride kalacak neredeyse, nice yıllara diyelim o zaman.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 06 Ağustos 2024, 19:30   #54
Çevrimdışı
Savay
Savay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

Alıntı:
İlk gönderen: Savay İletiyi Görüntüle
Herkesin takip ettiği bir forum.
Di mi @Dea Dia


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 06 Ağustos 2024, 19:33   #55
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

Alıntı:
İlk gönderen: Savay İletiyi Görüntüle


Di mi @Dea Dia
Sen bilmiyor musun? Kimse takip etmiyor link atıyorlar diye bakıyorlar.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 06 Ağustos 2024, 19:35   #56
Çevrimdışı
Savay
Savay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia İletiyi Görüntüle


Sen bilmiyor musun? Kimse takip etmiyor link atıyorlar diye bakıyorlar.
Linkler otomatik gönderiliyor herhalde, kimse bakmıyordur ve hayır bilmiyodum


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 06 Ağustos 2024, 19:39   #57
Çevrimdışı
Allecra
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

Ben @Tupac beyi görmeye gelmiştim onu yolladım ben kaldım sjxjsjxj. Yok yok sevdiğimiz , huzur bulduğumuz yer Hamdü senalar olsun
 
Eski 28 Ekim 2024, 18:50   #58
Çevrimdışı
Passed
Passed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

Hayatımda gördüğüm en kötü kadının en kötü forumu ondan burdayım.. Bende kötüyüm..


Hıh yağ çekme böyle olur olim..


sdmjköfgh

Bana bahşedilenler size vereceğim sadakalardır..
 
Eski 05 Mart 2026, 23:30   #59
Çevrimiçi
Regex
Regex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Forumel.com

6 yıl önce burayı ilk kurduğumuz günleri hatırlıyorum dün gibi. @Gece ile birlik olup, “sahalara dönmen lazım” diye @Dea Dia'nın baya bi' başını yemiştik. En son dayanamamıştı. Güzel günlerdi.

Zamanında özel bir sebepten dolayı üyelik sildirtmek için talepte bulunmuştum. İyi ki o zaman @Dea Dia hesabımı silmemiş. Ben normalde hiçbir böyle şeylerden pişman olmam, sildirtiyorsam bir daha dönüp bakmam, mutlaka kendimce haklı gerekçem vardır; ama o zamanki isteğim gereksiz ve yersizdi, forumla da alakalı değildi. Bunu fark edince farklı yerlerde kendimle de makara yapmışımdır zaten “silin lan üyeliğimi” vs. şeklinde.

Her zaman buranın ayrı bir kalitesi ve genel forumlar içerisinde duruşu olduğunu hep söylemişimdir. Bunu tamamen 4 yıldır uzak kalmış bir insan objektifliğiyle, dışarıdan bir göz olarak belirtiyorum. Hiçbir zaman da kimsenin kötüleyebileceği, herhangi bir olumsuz kalıba sokabileceği veya yaftalayabileceği bir platform değildir. Bunu yapan varsa, şutlandığı içindir. Bir bütüne dahil olamıyorsa bazı insanlar o bütünü kötülemeyi ve zedelemeye çalışmayı seçer. Tıynetleri budur. Bu yüzden bizzat görüp, gözlemleyip fikir edinmek en doğrusu olur.

En takdir ettiğim özelliklerinden biriyse; forum yönetiminin düşün ki bunu okuyacak konusundan veya başka forum içi konulardan gönderme yapıp husumetli olduğu kişilere laf sokmaması, niyet edenlere de izin verilmemesi. Özellikle bunu @Dea Dia çok iyi gözetiyor. Ben mesela bazı olaylar karşısında kendisi kadar sakin kalabilen bir insan değilim. Her zaman kendimin yöneticilik konusunda profesyonel, ortamın huzurunu bozdurtmamaya gayret gösteren biri olduğumu savunurum ama bazı şeylerde insan patlayabiliyor. Sonuçta insanız. Ancak çok çok istisnai konular dışında @Dea Dia'da bunu hiç görmedim. Bir şekilde hep Forumel'i kaosların dışında tutmayı, polemiklerden beslenen bir forum izlenimi oluşturmamayı ve arındırmayı başardı. Bunun tek istisnası oldu dediğim gibi. Onda da zaten işin rengi çok fazla değişmişti. Devletler bile terör söz konusu olduğunda güvenlik mekanizmalarını devreye sokarlar, o zaman da Forumel'in bütünü hedef alındığından cevap hakkının kullanılması gerekiyordu. Neyse ki geldi geçti. Parçaya değil, bütüne baktığımızda durum bu.

Sadece bir ara foruma dedikoducu ve bu şekilde arka tarafta farklı mevzu yapan bazı gereksizler çok dadanmışlardı. Neyse ki onlar da ben dönmeden ayıklanmış. Belki hâlâ burada olsalar, bana teklif geldiğinde tekrar teknik adminliğe dönmek istemezdim. Aslında bu paragrafta kimseyi hedef almıyorum ya da iğnelemiyorum. Genel bir yargıda bulunuyorum. “Nerede çokluk, orada ...” misali. Şu an biraz girişler eskiye göre daha stabil şekle bürünmüş ama foruma huzur hakim olmuş. Ki @Dea Dia zaten aman şu da gelsin, bu da foruma giriş yapsın kafasında olmadı hiçbir zaman. Olsa foruma +50, +60 günlük üye girişi yaptırır. Biliyorum. Zor şeyler değil bunlar, hele ki insan ilişkilerinde başarılı biri için. Bu yüzden Dea da mevcut aktiflikten memnundur bence diye düşünüyorum.

Ben biraz -yaşım ilerlediği için mi nedir, ama yok ya, ondan değil; çoğu insan böyledir, ben eskiden de böyleydim- nostalji seviyorum. En sevdiğim müzik tarzı 90'lardır, bazen arada Archive.org'dan eski yaptığım tasarımlara, çocukken yazdığım makalelere falan bakarım. Severim yani. Buraya döndüğümden beri de ara ara 2020 ve 2021 yılında yazdıklarımı falan okuyorum, gerilere gidiyorum. Cidden güzel zamanlardı. Belki 2030'larda da bugünler için böyle diyeceğiz. İnsan geçmişe hep özlem duyar evet ama burada vurgulamak istediğim daha farklı, burada geçirdiğimiz vakit gerçekten güzeldi. Hâlâ da bu değişmiş değil.

6. yılına yaklaşık 1.5 ay kalmış. Kutlama konusu açılırsa orada da karalamaya devam edeceğim bişiler. Öyle gece gece içimden geldi. İyi ki var Forumel.

  • When injustice becomes law, resistance becomes duty.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 15:45.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum