![]() |
|
||||||
| Ekonomi Haberleri Ekonomi dünyasından en sıcak haberlerin yer aldığı bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
İktidara Yakın Medyadan Asgari Ücret İddiası: İşte 2022 İçin Beklenen Rakam!
A Haber ekranlarında açıklamalarda bulunan Sabah Gazetesi Ekonomi Yazarı Dilek Güngör milyonların merakla beklediği asgari ücrete ilişkin tahminini açıkladı. Güngör yaptığı açıklamada hükümetin yoğun bir tempo içinde asgari ücret konusunda çalıştığını belirtirken, asgari ücret olarak yüzde 35-40 arasında bir zam beklendiğini ifade etti. Güngör'ün beklediği zam oranı gerçekleşirse asgari ücretin en az 3 bin 800 lira olması bekleniyor. Sabah Gazetesi Ekonomi Yazarı Dilek Güngör EYT'den belirlenecek yeni asgari ücrete kadar pek çok konuda A Haber'e özel açıklamalarda bulundu. Güngör'ün açıklamalarından öne çıkanlar şöyle oldu: MAĞDURİYETLER YAŞANDI Emeklilikte yaşa takılanlarda bir takım mağduriyetler oluştu. 38 yaşında emeklilik gibi şeyler ortalama ömrün 60 yaş olduğu dönemlerde kabul edilebilir. HÜKÜMET ÜZERİNE ÇALIŞIYOR EYT'lilerin durumunun düzeltilmesi hukuksuzluğun giderilmesi anlamına geliyor. Hükümet bununla ilgili çalışıyor. Bir takım formüller var. Maliyet hesabı var. AYLIK MALİYETİ 2 MİLYAR LİRA Aylık maliyetin 2 milyar lira olduğu belirtiliyor. Bunların hepsi masaya yatırılıyor. 6 milyon kişi EYT'i bekliyor. Hepsi hükümetin masasında. ERDOĞAN TALİMAT VERDİ Almanya ve Finlandiya gibi ülkelerdeki modeller inceleniyor. AK Parti'nin vekillerinin olduğu bir toplantı da yapıldı. Erdoğan talimatını da verdi. Bu mağduriyet giderilebilir. YÜZDE 35-40 ARASINDA BİR RAKAM BEKLENİYOR Asgari ücret dolar kuruna vurduğunuzda 80-90 dolarlık bir erime var. Herkesin söylediği gibi 45 yılın en yüksek zammı bekleniyor. Yüzde olarak yüzde 35-40 gibi bir orandan bahsediliyor. ENFLASYON DÜNYADA KALICI OLABİLİR Küresel anlamdaki enflasyon ve farklı etkenler var. Enflasyon küresel anlamda kalıcı olabilir. Bir süre daha yüksek görmeye devam edeceğiz. Bu hükümet tarafından kabul ediliyor. HÜKÜMET İŞ VERENE DESTEK OLACAK Hükümetin de prim anlamında iş verene de destek olmasını bekliyorum. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|