Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Yaşam > Kendi Kaleminizden > DoNtSpEaK

DoNtSpEaK DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...


Mutlu son/suz..

DoNtSpEaK kaleminden şiir ve yazılar...



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Mutlu son/suz..
Konudaki Cevap Sayısı
4
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
362

Kullanıcı Etiket Listesi

7Beğeniler
  • 3 Post By DoNtSpEaK
  • 1 Post By Hayal
  • 1 Post By DoNtSpEaK
  • 1 Post By Hayal
  • 1 Post By DoNtSpEaK

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 16 Ağustos 2021, 19:55   #1
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Mutlu son/suz..

Mutlu son/suz..

Ey yâr..!

Yaraya merhem, dile aşk adın..

Harflerini yüreğimin orta yerine asıp senden sana sallanır mısralarım..

Bir bahar yeli eser solumdan,
Boşluklarıma kokun dolar.

Kuşlar seni söyler, çiçekler sana açar,
Rengin; gökkuşağını boyar.

Diğerleri karanlığa düşerken
Güneş gözlerinden doğar..

Küçük bir çocuğun tebessümü gibi seni sevmek;

Öyle sıcak öyle içten.

Sevmek seni;

Acımayacağını bilmek diz üstü düşerken..

Öğrenmek bir dilin bütün kelimelerini,

Ve konuşabilmek seni sevmek..

Ben şimdi harf harf seni işliyorum kutsal risalelere,

Seninle iniyor nebiler aşk dinine..

Senden öncesi siliniyor ruhumdan, bedenimden satır satır,

Doğru yanlış ne varsa;

Bundan sonra seninle anlatılır..

İstanbul geceyi giyiyor şimdi üzerine;

Mavisini takıp saçlarına,

Seni çiziyor duvarlarıma ellerinle..

İki yakayım, bir boğaz..

Biraz Eminönü en çok Galata..

Tek şehirsin, yedi tepe..

Biraz Üsküdar en çok Kız Kulesi..

Aldırma seni beni geceleri resmetmesine,

Şehrimin içinden gelir renkleri..

İçimdeki kadın..!

Bir resim gibi asılıyorsun gözlerime..

Görmek, anlam kazanıyor seninle

Konuşmak, seni konuşmak yakışıyor dilime..

Mevzu bahis sen olunca;

Hissiz parmaklarım mısralarını çalıyor şairlerin,

Nefesim sesi oluyor sessizliğimin..

Kıskanıyor İstanbul..

Şehrin kaldırımlarında sen varsın adım adım,

Gemiler sana kulaç atıyor boğazda..

Simitçi adınla satıyor simitlerini,

Ve balık ekmek seninle daha lezzetli..

Çamlıca’da sen koyuyorlar kahveye,

Tophane’de nargileler sen gibi kokuyor mesela..

Yıldız’daki aşıklar gölgende öpüşüyor ilk defa,

Sahilde vurmuyor artık dalgalar kıyıya..

Sana çekilmelerim başlıyor sonra..

Parmak uçlarımdan saçlarımın dibine kadar hissediyorum seni..

Dokunduğun yerlerim alev alıyor,

Tutuşuyor,

Bile bile ladesin oluyorum..

Yaslanıyorum sonra bir yakaya,

İstanbul’u alıp karşı kıyıya..

Sıyrılıyorum bedenimden,

Bir avuç, bir yürek, koca bir ruh ile dikiliyorum işte karşına,

Geriye ne kaldıysa hepsi ayaklarının ucunda..

Pamaklarım papatyalar gibi saçlarında,

Soluğum ılık bir nefes, boynunda..

Ezip tüm cümlelerini bırakıyorum işte dudaklarımı dudaklarına..

İstanbul kapattı gözlerini,

Artık kimse izlemiyor bizi..

Bırak, bırak baksın dilim tadına..

Kor olsun telaşlı heveslerim gecenin karanlığında..

..

Böyle başlardı mutlu son-suz-lar..

Her geceye farklı bir son ekleyip

Seni senden alıkoyarlar..

Nerede, ne zaman, kaç kere yaşadık..?

Nasıl bir sevdaysa eskitememiş yıllar..

Bitirdiğimiz herşeye yeniden başladık,

Dudaklarımızda birbirimizden mısralar..


bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 
Eski 16 Ağustos 2021, 20:04   #2
Çevrimdışı
Hayal
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Mutlu son/suz..

Kaleminize Yüreğinize sağlık
 
Eski 16 Ağustos 2021, 20:12   #3
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Mutlu son/suz..

Üşenmemiş okumuş, yetmemiş bir de yorumlamışsın.

Teşekkür ederim .)

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 
Eski 16 Ağustos 2021, 20:21   #4
Çevrimdışı
Hayal
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Mutlu son/suz..

Böyle yürekten şiirleriniz okumaya üşenilir mi hiç bizlerle paylaştığınız için ben teşekkür ederim
 
Eski 16 Ağustos 2021, 20:38   #5
Çevrimdışı
DoNtSpEaK
DoNtSpEaK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Mutlu son/suz..

Satır arası yalnızlıkları tarife gerek yok elbette,

Benim ki imlasız cümleleri ceplerimden düşürmek gibi. .)

bir damla tükürüğünün ağzımda bıraktığı tadın, kaybetme korkumun hiçlik aşısını etkisiz kılacağını biliyorum. bir yılanın dili gibi kaçıyorum dilinden. dilindeki varlık zehrinden. çünkü tüm sıvılar lanet olası tatlı bir huzura taşıyor bedenimi ve ruhumu. huzura yakalanıyorum ağa düşmüş bir balık gibi kıvranıyorum onun denizinde..
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 20:49.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum