![]() |
|
||||||
| Bilgisayar ve Donanım Forumları Bilgisayar ve donanımına dair her türlü bilgi, paylaşım, soru ve sorunun bulunduğu bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Microsoft, Windows 11’in Ekran Alıntısı aracına GIF oluşturma özelliği ekliyor.
Şirketin Dev ve Canary test sürümlerinde kullanıma sunduğu yeni özellikle birlikte, kullanıcılar 30 saniyeye kadar olan ekran kayıtlarını doğrudan GIF formatında kaydedebilecek. Yeni özellik, Ekran Alıntısı aracının mevcut video kayıt sekmesi altında yer alacak. Kullanıcılar, ekranın belirli bir alanını seçip kayıt işlemini başlattıktan sonra, bu kaydı isteğe bağlı olarak GIF formatında dışa aktarabilecek. GIF dosyalarının yoğun depolama gereksinimini göz önünde bulunduran Microsoft, bu formatta kalite ayarlamasına da izin verecek. Böylece kullanıcılar hem daha küçük dosya boyutlarına ulaşabilecek hem de içeriklerini kolayca paylaşabilecek. Benzer Konular:
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Can sıkıntısı bilgisayar kursuna başladım, kurs merkezinin bilgisayarlarında win11 kurulu. Beğenmekle beğenmemek arasında kaldım ama şöyle bir gerçek var. Eski sürümlere göre kullanımı kolaylaştıran güzel özellikler gelmiş.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. Deli tarafıma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
ofis 2003 güzel
excel sinavı korkunç
Konu Cohen tarafından (18 Mart 2026 Saat 23:53 ) değiştirilmiştir. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
sınavlarda falan sıkıntı yok bea. Evde otur oturduğun sıkılmıştım, maksat yeşillik olsun diye gidiyorum kursa. Office te herhalde bir access i yapamam şuan onuda yıllardır açmadığım için.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. Deli tarafıma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Kurstan sonra grafik kursuna da gittim orada da aldığımız kurs üzerinden yine sınav yapacaklarını söyledikleri an çıkış kapısını benden başka arayan yoktu o an
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|