![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Beşiktaş’tan Galatasaray’a yanıt! ‘Asıl talihsizlik…’
Mesut Bakkal'ın açıklamaları sonrası tekrardan gündeme gelen 1986-87 sezonu hakkında Galatasaray'ın açıklamasının ardından Beşiktaş'tan yeni bir açıklama geldi. ![]() Beşiktaş Kulübü, geçtiğimiz günlerde Başkan Ahmet Nur Çebi’nin açıkladığı üzere 1986-87 sezonu için TFF’ye başvurduğunu açıklamasının üzerinde bir cevap veren Galatasaray’ın “Söz konusu müracaatın kaynağı, her türlü kanıttan ve dayanaktan yoksun, iftira niteliğinde asılsız iddialardır.” açıklamasındaki iddialara yanıt verdi. Beşiktaş’ın açıklamasında, “Başkanımız Sayın Ahmet Nur Çebi’nin yapmış olduğu açıklamaları ‘Talihsizlik’ olarak nitelemekten daha ziyade bu söylemlere muhatap kalınarak şampiyon olmak asıl talihsizliktir.” ifadeleri yer aldı. İşte Beşiktaş’ın açıklaması… Sayın Mesut Bakkal'ın yaşam öyküsünü anlattığı kitabındaki itirafları doğrultusunda, 1986-87 sezonu şampiyonluğunun Kulübümüz adına yeniden tescili için Türkiye Futbol Federasyonu'na yapmış olduğumuz müracaat ile ilgili Galatasaray Spor Kulübü'nün 1 Haziran 2020 tarihinde yapmış olduğu açıklamaya cevabımızdır. Öncelikle söylemek isteriz ki Galatasaray Spor Kulübü'nün bu açıklamasının muhatabı nasıl ki Sayın Mesut Bakkal ise bu hususta Kulübümüzün muhatabı da ilgili kararı verecek olan Türkiye Futbol Federasyonu'dur. Onursal Başkanımız Sayın Süleyman Seba'nın söylediği ‘Şerefli ikinciliklerimiz ile gurur duyuyoruz' ifadesinin ne için söylendiği tüm kamuoyu tarafından yıllardır çok iyi bilinmektedir. Başkanımız Sayın Ahmet Nur Çebi'nin yapmış olduğu açıklamaları ‘Talihsizlik' olarak nitelemekten daha ziyade bu söylemlere muhatap kalınarak şampiyon olmak asıl talihsizliktir. Kulübümüz tarafından kazanılmış olan şampiyonlukların ve kupaların ‘Şeref'imiz ile oynayıp ‘Hakkı'mız ile kazanıldığı tüm spor camiasında çok iyi bilinmektedir. Bundan sonra da böyle olacaktır. Saygılarımızla, Beşiktaş JK Skor ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Türkiye Ligi adı altındaki lig 1959'da başlamış olmasına rağmen 1959 öncesinde kazandığı iki şampiyonluğu ağlayarak eklettiler. Sahada alamadığı zaferleri hala masa başında almaya çalışıyorlar. Federasyonu arkalarına alıp emek hırsızlığı yapmaya çalışıyorlar.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
| Yer İmleri |
| Etiketler |
| ahmet nur çebi, beşiktaş başkanı, futbol federasyonu, kupa, mesut bakkal, onursal başkan, süleyman seba, şampiyon |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|